Este un asediu al producătorilor. Ba cu hibride şi cu electrice, ba cu mijloace neconvenţionale de transport. În a doua categorie intră de la trotinete până la capsula subterană a lui Elon Musk pe care o afce cu nou-înfiinţata companie The Boring. Companiile tradiţioanle care câştigă din volume de vânzări scad consumul sau îl fentează, “lucrează” la noxe, toată lumea e disperată să consume puţin şi să polueze şi mai puţin. E normal, natura nu mai are răbdare, oricum am depăşit termenul de reabilitare. Problema e însă la noi. Trăim cu impresia că suntem nişte cobai pe care se fac experimente de tehologie, de preţ, de calitate şi de prognoze. Parcă de la un an la altul ni se dau din ce în ce mai multe opţiuni volatile. Nu ştii dacă viitorul e hibrid, e electric, e cu hidrogen sau nu o să mai fie. Eşti forţat să faci o alegere de cumpărare cu prea multe variabile. Înainte alegeam dintre sedan, break şi hatchback, benzină sau diesel. Acum avem SUV-uri în fiecare clasă, break-uri la fel, cu toate metodele de alimentare posibile. E ok să ai opţiuni însă lumea parcă e un parc de distracţii fără consens. Ok, hai să nu devenim comunişti.
Astăzi vorbim despre evoluţia Toyota în sectorul hidrogen şi am ales 10 lucruri semnificative despre noul concept pe care japonezii îl vor prezenta la Tokyo.
Autor Alexandru Banu
citeşte aici şi despre maşina care merge 100 de ani cu 8 grame de combustibil